چهارشنبه، آذر ۱۸، ۱۳۸۸

به کمک مجید توکلی بشتابیم.




سخن از مجید توکلی دل هر انسان آزاده ای را به درد میآورد و دل و جان را به خروش.وقتی آخرین پیامهای مجید، دلیر مردی كه بارها به زندان خامنه ای گرفتار امده را در Facebook خواندم[1]،آنجا كه از پدر و مادر وداع می کند چیزی در من سر به جنون می گذارد.دلم میخواهد هرچند بسیار کوتاه اما چند خطی را برای احترام به خودمان هم كه شده بنویسم.

خبر دستگیری آقای توکلی به سرعت پخش شد و رسانه های کثیف جمهوری اسلامی بار دیگر بازی دیگری را آغاز کردند، رسانه هایی كه شرم قلم اند.هرچند برایم دیدن عکس آقای توکلی در لباس مادران و خواهرانمان هیچ نکته منفی ندارد، اما نکاتی كه از این طرز عمل جمهوری اسلامی به دست می اید بسیار جالب است.

- هنگامی كه بر خلاف تمامی کشورهای دنیا جمهوری اسلامی تنها حکومتی است كه اراذل و اوباش سپاهی،انتظامی و بسیج را با لباس شخصی و با چوب و چماق و باتوم و اشک آور و هزار چیز دیگر به درون دانشگاه میفرستد تا عزیزترین جوانان این میهن را بزنند، از ساختمانها یا حسین گویان به پایین پرت کنند و در صورت امکان بد تر از آن کنند، آیا نباید چاره ای اندیشید؟وقتی آقای خامنه ای سنگها را بسته و سگها را گشاده،آیا باید ایستاد تا ما را بدرند؟ به راستی این شرمندگی برای کیست برای آقای توکلی یا آقای خامنه ای؟[2]

-دروغگویان ایدوئولوژی زده جمهوری اسلامی هرگاه كه نیاز بدانند،درونیات خود را بر زبان میآورند و زن بودن را شرم آور می دانند.آیا به راستی ما از از مادران و خواهرانمان شرم گین هستیم یا به "ندا"ها می بالیم؟جز این است كه امروز شیرزنان این کشور به آزادیخواهی شهره شده اند؟جز این است كه كه جمهوری اسلامی چون سگی کتک خورده از این "ندا"ها به خود می پیچد؟

- چگونه است كه جمهوری اسلامی كه ۳۰ سال به اجبار چادر سیاه بر سر مادران و خواهرانمان کرده و آن را "ارزنده ترین زینت زن"جا زده،اما به خیال خود،برای تخفیف و آزار افراد انها را مجبور به پوشیدن "بر ترین ارزش زن" کرده؟این دورویی نشانه چیست؟جز این است كه خود نیز در دل آن را زشت می دانید؟

- آیا تا کنون فرزندی چون مجید توکلی، از این آب و خاک به زندان شما گرفتار امده كه او را شکنجه نکرده باشید؟جدای از فتوشاپتان ،آیا کم زیر شکنجه این و آن را از ما گرفته اید؟باور کنیم كه اکنون مجید در حال شکنجه نیست؟از شما ناپاکان بر نمی اید كه زیر شکنجه از کسی در آن هیات كه می خواهید عکسی بگیرید؟از جلاد های خامنه ای انتظاری جز این است؟

امیدوارم مجید را باز هم به زودی در کنارمان ببینیم.
مزدوران آقای خامنه ای ؛گمان نبرید كه تا ابد می توانید شکنجه کنید و تنها شاخه گلی بگیرید.

منابع و پا نوشته ها:

۱. http://www.madyariran.net/wp-content/uploads/2009/12/majid.JPG

۲.به قول آقای آرش سیگارچی جز این است كه به تروریستی ماند اندرزگو می بالید كه خوب از کلاه گیس و آرایش بهره می جست؟(لفظ تروریستی از من است) http://sigarchi.net/blog/?p=3911

۳. مطالب مربوط
http://masihalinejad.com/?p=953

http://www.madyariran.net/?p=3069#comments

هیچ نظری موجود نیست: